Hvad koster oprettelsen af dit website?
Vi har gjort det nemt at overskue økonomien i dit website – både engangsinvesteringen til selve oprettelsen, men også den løbende drift af websitet, vedligeholdelsen af indholdet og eventuel løsning til håndtering af mail. Lad os starte med oprettelsen.
GRUNDOPSÆTNING
Grundopsætningen omfatter:
En samtale om din virksomhed
Oprettelse af løsningen
Tilpasning af designet med logo, farver, fonte m.v.
Lancering af websitet
Opgaver i forhold til indholdet omfatter:
Udarbejdelse af nye tekster
Produktion af billeder, videoer og grafikker
Opsætning af færdigt indhold
Tilpasning til pæn visning på mobiltelefoner
TILVALGSMULIGHEDER
Tilvalgsmulighederne omfatter:
Søgeoptimering af indholdssider
Udarbejdelse af informationssider til søgeoptimering
Opsætning af cookiebanner og cookiepolitik
Opsætning af tilmeldingsformular til nyhedsbrev
Udarbejdelse af skabelon for nyhedsbrev
Simpel webshop med online salg af produkter
Kundelogin
Pop-up vindue / banner
Online beregner
Oprettelse af profilsider på sociale medier
Undervisning, fysiske møder m.v.
Hvad koster driften af dit website?
Driften af selve websitet består af selve hostingen (webhotellet) og licensen på systemet, som blandt andet indeholder de løbende tekniske opdateringer af systemet bag dit website. Du kan vælge mellem tre forskellige løsninger afhængig af, hvilken funktionalitet du har brug for:
PERSONAL
Ideelt til den lille virksomhed eller solo-selvstændige konsulent:
2 redaktører
Ikke mulighed for CSS / javascript*
Simpel analyseværktøj
Ikke mulighed for pop-up banner
30 minutters videolagring
Tilvalgsmuligheder
Ingen tilvalgsmuligheder
Mulighed for e-commerce
Ingen e-commerce
149,- PR. MÅNED
Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.
Ved månedlig opkrævning er prisen 199,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.
BUSINESS
Ideelt til den mindre virksomhed med simple e-commerce muligheder:
Ubegrænset antal redaktører
Mulighed for CSS / javascript*
Avanceret analyseværktøj
Mulighed for pop-up banner
30 minutters videolagring
Tilvalgsmuligheder
Pop-up banner
Nyhedsbrev
Lukket område
Online beregner
Mulighed for e-commerce
3% transaktionsgebyr**
Sælg produkter
199,- PR. MÅNED
Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.
Ved månedlig opkrævning er prisen 299,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.
E-COMMERCE
Ideelt til virksomheden med mere avancerede behov for e-commerce:
Ubegrænset antal redaktører
Mulighed for CSS / javascript*
Avanceret analyseværktøj
Mulighed for pop-up banner
30 minutters videolagring
Mulighed for e-commerce
0% transaktionsgebyr**
Sælg produkter
Mulighed for kundelogin
Tjek-ud på eget domæne***
Tilvalgsmuligheder
Pop-up banner
Nyhedsbrev
Lukket område
Online beregner
399,- PR. MÅNED
Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.
Ved månedlig opkrævning er prisen 549,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.
Find svar på dine spørgsmål her
-
Med CSS og javascript har man mulighed for at indarbejde specialtilpasset kode på sit website. Det bruges eksempelvis til online beregner m.v.
-
Et transaktionsgebyr er en procentsats af omsætningen, der betales til udbyderen af løsningen. Hertil kommer også et gebyr for betalingsløsningen.
-
Med vores business løsning sendes kunden over på en standardiseret side for at gennemføre sin bestilling og betaling. Den side kan flyttes til websitets eget domænenavn - fx. www.ditwebsite.dk/tjekud.
-
De forskellige løsninger giver mulighed for at bygge ekstra funktioner på dit website, så som nyhedsbrev, lukket område og online beregner. Prisen for at oprette de ekstra funktioner opkræves særskilt og kan også være forbundet med ekstra abonnement.
-
Abonnementet løber som udgangspunkt i 12 måneder og opkræves forud for perioden. Det er muligt at vælge et løbende abonnement til en højere pris, hvor bindingsperioden kun er 1 måned.
-
Uanset aftale og bindingsperiode er opsigelsesvarslet 1 hel måned før en ny periode starter. Hvis en aftale starter i juni måned skal den således være opsagt per mail senest ved udgangen af april måned.
Hvis du ikke fandt svar på netop dit spørgsmål, så sidder vi klar til at svare dig på chatten eller på mail. Skriv til info@justawebsite.dk.
Hvad koster vedligeholdelsen af dit website?
Alle websites har løbende behov for vedligeholdelse af indholdet for at bevare aktualiteten og relevansen for de besøgende. Du kan vælge at gøre det selv eller lade os gøre det for dig.
SUPPORTAFTALE (OBLIGATORISK)
For dig, der som udgangspunkt gerne vil stå for vedligeholdelsen af dit website selv.
Adgang til opdateringssystemet
Træk på vores hjælp til at bruge systemet
199,- PR. MÅNED
Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.
Ved månedlig opkrævning er prisen 249,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.
VEDLIGEHOLDELSESAFTALE
For dig, som vil koncentrere dig om at drive din virksomhed og har brug for hjælp til at vedligeholde websitet.
Årlig gennemgang af dit website
Opdatering af eksisterende indhold*
Oprettelse af nyt indhold*
+200,- PR. MÅNED (1-9 sider)
+300,- PR. MÅNED (10-19 sider)
+400,- PR. MÅNED (20+ sider)
Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.
Ved månedlig opkrævning er priserne henholdsvis +250, +350 og +450,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.
Find svar på dine spørgsmål her
-
Abonnementet løber som udgangspunkt i 12 måneder og opkræves forud for perioden. Det er muligt at vælge et løbende abonnement til en højere pris, hvor bindingsperioden kun er 1 måned.
-
Uanset aftale og bindingsperiode er opsigelsesvarslet 1 hel måned før en ny periode starter. Hvis en aftale starter i juni måned skal den således være opsagt per mail senest ved udgangen af april måned.
-
Supportaftalen er obligatorisk for at sikre alle vores kunder, at de altid har adgang til kvalificeret hjælp på dansk til at bruge systemet. Systemet udvikler sig løbende og nye funktioner kommer til. Vi søger for at følge med, så du har hjælpen lige ved hånden.
-
Med en vedligeholdelsesaftale sørger vi for at opdatere det nuværende indhold på websitet og opretter også nyt indhold.
Udgangspunktet for vedligeholdelsesaftalen er, at du leverer indholdselementerne (tekster, billeder, grafikker og film) færdige til os - så sørger vi for at sætte det pænt op.
-
Prisen for vedligeholdelsesaftalen er en merpris i forhold til den obligatoriske supportaftale.
Selve prisen afhænger af, hvor stort websitet er målt på antallet af sider i alt.
-
Den årlige gennemgang af websitet gennemgår teknikken, indholdet, funktionaliteten og søgeoptimeringen af websitet med prioriterede anbefalinger.
Hvis du ikke fandt svar på netop dit spørgsmål, så sidder vi klar til at svare dig på chatten eller på mail. Skriv til info@justawebsite.dk.
Hvad koster en mail løsning?
Hvis du ikke allerede har en mail løsning til dit website, så kan vi hjælpe dig med at finde og opsætte den helt rigtige løsning til dit behov. Prisen på de forskellige løsninger varierer meget og bliver fastsat af de forskellige udbydere, så derfor har vi ikke aktuelle priser her på siden.
Vi tilbyder følgende løsninger, som prismæssigt ligger mellem 20,- og 80,- kr. om måneden per bruger:
GOOGLE WORKSPACE
MICROSOFT 365
POP3 / IMAP
Priserne er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.