Hvad koster oprettelsen af dit website?

Vi har gjort det nemt at overskue økonomien i dit website – både engangsinvesteringen til selve oprettelsen, men også den løbende drift af websitet, vedligeholdelsen af indholdet og eventuel løsning til håndtering af mail. Lad os starte med oprettelsen.

GRUNDOPSÆTNING

Grundopsætningen omfatter:

  • En samtale om din virksomhed

  • Oprettelse af løsningen

  • Tilpasning af designet med logo, farver, fonte m.v.

  • Lancering af websitet


Opgaver i forhold til indholdet omfatter:

  • Udarbejdelse af nye tekster

  • Produktion af billeder, videoer og grafikker

  • Opsætning af færdigt indhold

  • Tilpasning til pæn visning på mobiltelefoner

TILVALGSMULIGHEDER

Tilvalgsmulighederne omfatter:

  • Søgeoptimering af indholdssider

  • Udarbejdelse af informationssider til søgeoptimering

  • Opsætning af cookiebanner og cookiepolitik

  • Opsætning af tilmeldingsformular til nyhedsbrev

  • Udarbejdelse af skabelon for nyhedsbrev

  • Simpel webshop med online salg af produkter

  • Kundelogin

  • Pop-up vindue / banner

  • Online beregner

  • Oprettelse af profilsider på sociale medier

  • Undervisning, fysiske møder m.v.

Hvad koster driften af dit website?

Driften af selve websitet består af selve hostingen (webhotellet) og licensen på systemet, som blandt andet indeholder de løbende tekniske opdateringer af systemet bag dit website. Du kan vælge mellem tre forskellige løsninger afhængig af, hvilken funktionalitet du har brug for:

PERSONAL

Ideelt til den lille virksomhed eller solo-selvstændige konsulent:

  • 2 redaktører

  • Ikke mulighed for CSS / javascript*

  • Simpel analyseværktøj

  • Ikke mulighed for pop-up banner

  • 30 minutters videolagring

Tilvalgsmuligheder

  • Ingen tilvalgsmuligheder

Mulighed for e-commerce

  • Ingen e-commerce

149,- PR. MÅNED

Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.

Ved månedlig opkrævning er prisen 199,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.

BUSINESS

Ideelt til den mindre virksomhed med simple e-commerce muligheder:

  • Ubegrænset antal redaktører

  • Mulighed for CSS / javascript*

  • Avanceret analyseværktøj

  • Mulighed for pop-up banner

  • 30 minutters videolagring

Tilvalgsmuligheder

  • Pop-up banner

  • Nyhedsbrev

  • Lukket område

  • Online beregner

Mulighed for e-commerce

  • 3% transaktionsgebyr**

  • Sælg produkter

199,- PR. MÅNED

Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.

Ved månedlig opkrævning er prisen 299,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.

E-COMMERCE

Ideelt til virksomheden med mere avancerede behov for e-commerce:

  • Ubegrænset antal redaktører

  • Mulighed for CSS / javascript*

  • Avanceret analyseværktøj

  • Mulighed for pop-up banner

  • 30 minutters videolagring

Mulighed for e-commerce

  • 0% transaktionsgebyr**

  • Sælg produkter

  • Mulighed for kundelogin

  • Tjek-ud på eget domæne***

Tilvalgsmuligheder

  • Pop-up banner

  • Nyhedsbrev

  • Lukket område

  • Online beregner

399,- PR. MÅNED

Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.

Ved månedlig opkrævning er prisen 549,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.

Find svar på dine spørgsmål her

  • Med CSS og javascript har man mulighed for at indarbejde specialtilpasset kode på sit website. Det bruges eksempelvis til online beregner m.v.

  • Et transaktionsgebyr er en procentsats af omsætningen, der betales til udbyderen af løsningen. Hertil kommer også et gebyr for betalingsløsningen.

  • Med vores business løsning sendes kunden over på en standardiseret side for at gennemføre sin bestilling og betaling. Den side kan flyttes til websitets eget domænenavn - fx. www.ditwebsite.dk/tjekud.

  • De forskellige løsninger giver mulighed for at bygge ekstra funktioner på dit website, så som nyhedsbrev, lukket område og online beregner. Prisen for at oprette de ekstra funktioner opkræves særskilt og kan også være forbundet med ekstra abonnement.

  • Abonnementet løber som udgangspunkt i 12 måneder og opkræves forud for perioden. Det er muligt at vælge et løbende abonnement til en højere pris, hvor bindingsperioden kun er 1 måned.

  • Uanset aftale og bindingsperiode er opsigelsesvarslet 1 hel måned før en ny periode starter. Hvis en aftale starter i juni måned skal den således være opsagt per mail senest ved udgangen af april måned.

Hvis du ikke fandt svar på netop dit spørgsmål, så sidder vi klar til at svare dig på chatten eller på mail. Skriv til info@justawebsite.dk.

Hvad koster vedligeholdelsen af dit website?

Alle websites har løbende behov for vedligeholdelse af indholdet for at bevare aktualiteten og relevansen for de besøgende. Du kan vælge at gøre det selv eller lade os gøre det for dig.

SUPPORTAFTALE (OBLIGATORISK)

For dig, der som udgangspunkt gerne vil stå for vedligeholdelsen af dit website selv.

  • Adgang til opdateringssystemet

  • Træk på vores hjælp til at bruge systemet

199,- PR. MÅNED

Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.

Ved månedlig opkrævning er prisen 249,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.

VEDLIGEHOLDELSESAFTALE

For dig, som vil koncentrere dig om at drive din virksomhed og har brug for hjælp til at vedligeholde websitet.

  • Årlig gennemgang af dit website

  • Opdatering af eksisterende indhold*

  • Oprettelse af nyt indhold*

+200,- PR. MÅNED (1-9 sider)

+300,- PR. MÅNED (10-19 sider)

+400,- PR. MÅNED (20+ sider)

Prisen er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.

Ved månedlig opkrævning er priserne henholdsvis +250, +350 og +450,- og kræver tilmelding til automatisk betaling.

Find svar på dine spørgsmål her

  • Abonnementet løber som udgangspunkt i 12 måneder og opkræves forud for perioden. Det er muligt at vælge et løbende abonnement til en højere pris, hvor bindingsperioden kun er 1 måned.

  • Uanset aftale og bindingsperiode er opsigelsesvarslet 1 hel måned før en ny periode starter. Hvis en aftale starter i juni måned skal den således være opsagt per mail senest ved udgangen af april måned.

  • Supportaftalen er obligatorisk for at sikre alle vores kunder, at de altid har adgang til kvalificeret hjælp på dansk til at bruge systemet. Systemet udvikler sig løbende og nye funktioner kommer til. Vi søger for at følge med, så du har hjælpen lige ved hånden.

  • Med en vedligeholdelsesaftale sørger vi for at opdatere det nuværende indhold på websitet og opretter også nyt indhold.

    Udgangspunktet for vedligeholdelsesaftalen er, at du leverer indholdselementerne (tekster, billeder, grafikker og film) færdige til os - så sørger vi for at sætte det pænt op.

  • Prisen for vedligeholdelsesaftalen er en merpris i forhold til den obligatoriske supportaftale.

    Selve prisen afhænger af, hvor stort websitet er målt på antallet af sider i alt.

  • Den årlige gennemgang af websitet gennemgår teknikken, indholdet, funktionaliteten og søgeoptimeringen af websitet med prioriterede anbefalinger.

Hvis du ikke fandt svar på netop dit spørgsmål, så sidder vi klar til at svare dig på chatten eller på mail. Skriv til info@justawebsite.dk.

Hvad koster en mail løsning?

Hvis du ikke allerede har en mail løsning til dit website, så kan vi hjælpe dig med at finde og opsætte den helt rigtige løsning til dit behov. Prisen på de forskellige løsninger varierer meget og bliver fastsat af de forskellige udbydere, så derfor har vi ikke aktuelle priser her på siden.

Vi tilbyder følgende løsninger, som prismæssigt ligger mellem 20,- og 80,- kr. om måneden per bruger:

GOOGLE WORKSPACE

MICROSOFT 365

POP3 / IMAP

Priserne er opgivet i DKK, ekskl. moms og baseret på årlig forudbetaling.